Thursday, January 13, 2011

ujian itu mematangkan kita

serius saya teramatlah rindu kat awak. dah lama kot kita tak jumpa, last jumpa 25 july last year. sedangkan call pun dah 2 bulan tak..huhu. lama kan. baru- baru  saya dah tanya parents, mintak permission nak jumpa awak, alhamdulillah diluluskan even agak perit menerima syarat-syarat yang diberikan. tapi sayang punya pasal, pahit pun ku telan..

harap kita sama-sama dapat tempuh semua ujian ni. kalo tak dapat jumpa sem ni, kita tunggu jela setahun lagi..huhu. saya selalu pesan, mujahaddah itu pahit. dan semalam saya tanya awak,

“wahai pemilik hati yang bernama ******, ikhlaskah awak menunggu saya habis belajar sampai 2013 nanti?”

alhamdulillah awak jawab “insyaallah”. semoga dipermudahkan segala urusan kita berdua..aminSmile

No comments:

Post a Comment

ini adalah kisah luahan hati.. setiap manusia mempunyai kekurangan sendiri. jika ingin memberi tegura, tegurlah secara berhikmah..