Sunday, January 9, 2011

mengusung rindu

ya Allah rindunya kat awak si kuyang. rasa sesak dada ni taw tak. nak tulis ni macam semput-semput je dibuatnya..hihi. yela, dah lamakan kita tak jumpa, calling-calling pun dah lama tak. last call pun disember aritu, tu pun just 10 seconds je, nak bagitahu pisang apa yang boleh buat cekodaok kat awak..haha. saya ingat lagi, time tu saya tengah kat jeti pangkor.

kuyang, bila nak jumpa ni. rasa cam nak jumpa sekarang jugak. tapi sayangnya kita jauh, awak kat jb, saya pulak kat area tanjung malim ni ha..huhu. mahunya kalo nak jumpe kena turun kl. harap-harap nextweek dapat jumpe iyeh. rindu sungguh. last kita jumpe july tahun lepas an. harap-harap saya dapat permision nak kuar eh. padahal awak dah tanya saya bila nak jumpa since malam nak first kuliah lagi. sabar ye sayang. kalo ada jodoh jumpa la kita. takpun kita jumpa time akad nikah iyeh..hihi

miss you a lot my dearWinking smile

1 comment:

  1. Bila rindu katakan rindu...
    aku tahu dimana cinta dan dusta berada
    kutahu jua asa mendera cinta
    disini aku menunngu, dialamku, alam yang rapuh....

    ReplyDelete

ini adalah kisah luahan hati.. setiap manusia mempunyai kekurangan sendiri. jika ingin memberi tegura, tegurlah secara berhikmah..