Friday, December 31, 2010

Entri terakhir

dah lama aku tak update belog ni sebab aku banyak spending time dekat my primary blog. blog ni pulak aku just jadikan macam tempat aku nak luahkan apa-apa yang aku rasa especially about my soul..eceh, ayat macam apa je. yang aku tak sangkanya, ada jugak yang sudi follow blog ni. aku baru je bukak tadi, tuptup dah ada dua orang follower baru. thanks pada yang sudi follow. sorilah, belog ni maybe macam bosan sikit sebab dia banyak kisah pasal ceritera hati.. bukan ceritera cinta macam lagu jac okeh!

sebenarnya banyak menda aku nak tulis kat sini, tapi cam tak termampu je lagi, tambah pulak dengan si internet yang sangatlah ‘laju’. kalo nak online pun, mesti aku busy buat menda laen. entri lepas ni aku nak cerita pasal my dearest laa..hihi. kalo ada yang menyampah aku tak kisah, asalkan aku puas dapat luahkan kat blog ni. dah nama pun ‘kisah kita kamu’, mestilah aku nak cerita kisah aku dan ehem-ehem an..hihi. nanti bila dah ada ‘family’ boleh la baca semula.. agaga

anyway, aku rasa ni entri TERAKHIR untuk tahun 2010 ni, dia pun dah nak tutup tirai. jap lagi dah nak pasang tirai baru dah.. brand  2011..hihi. sekian.

No comments:

Post a Comment

ini adalah kisah luahan hati.. setiap manusia mempunyai kekurangan sendiri. jika ingin memberi tegura, tegurlah secara berhikmah..